Nöjda kunder

Vi har genom åren
haft mängder med kunder på en massa olika fiskeevent, och så gott som alltid har det nappat bra!

Vi har valt att lägga upp några av våra kunder som ofta återkommer till oss. Gemensamt för dem alla är att de haft jättekul ombord, och har varit mycket nöjda med Swedish Fishguiding Tours fiskevent. Många nya personbästa har det också blivit, oavsett om det handlar om laxtrolling, gädda, gös, abborre eller havsöring!

NÅGRA AV VÅRA KUNDER:

Netia Data AB – Daniel Hellden delägare/ VD,
“Jag har sedan ca 10 år tillbaka (2002) anlitat Micke för både mindre kund/personalaktiviteter, som för större kundevent (med upp till över 30 personer) och jag har aldrig varit missnöjd, utan tvärt om! Både vad gäller fiskeguidens förmåga att hitta fisk, som den hjälp som både erfarna och totala nybörjare inom fisket får. Vad vi också uppskattat mycket genom åren är att man aldrig behöver vara orolig eftersom Micke har extremt bra koll på säkerheten runt omkring, samt naturligtvis även servicenivån. Det finns alltid det där lite extra där…” Hälsningar, Daniel Hellden.

Crawford i Enköping AB – Pelle Johansson VD,
Jag fiskade mycket som barn, men ”tappade” fisket när jag växte upp. Jag tog upp fisket för 6 år sedan. För att få fart på mitt intresse så tog jag och min kompis Thomas en guidning av Micke och sedan var man fast. Vi tog 4 guidningar och provade gädda spinn, flötestrolling och ismete. Gös vertikalt och laxtrolling med fantastiska resultat. Jag har fortfarande personbästa på både gädda (se bild) och lax i Mickes underbara och säkra båtar. Micke är en otroligt kompetent guide med en enorm erfarenhet, som grädden på moset så är han rolig och duktig på att lära ut. Alltid det senaste och hetaste prylarna med på turen. Skulle vara kul att ta en tur till med Micke, trots att jag idag fiskar på all min lediga tid. Jag kan verkligen rekomendera både nybörjare och erfarna fiskare att ta en guidning med Micke Puhakka. Skitfiske på er!”

Lundqvist El AB – Andreas Kalm Säljare, “Våra kunder har alltid haft ett leende när dom klivit ur guidebåten efter en fiskedag med Swedish Fishguiding Tours. Det har för oss inneburit att vi fått personligare kontakt med våra kunder samtidigt som man får ett avbrott från vardagen. Alla har dessutom fått lära sig värdet i att bevara vårt fiskbestånd genom ”catch and release”, och det gäller samtliga arter från dyiga, “slemmiga” Gäddor till den hotade vilda östersjölaxen.Vi tycker att Swedish Fishguiding Tours är det bästa alternativet när det gäller att skapa en bra kundrelation som består! Ett stort TACK för alla guidningar. LUNDQVIST EL”

SPORTFISKARNA – Pär Lindberg Marknadschef,
“Jag har använt Micke Puhakka som fiskeguide vid många tillfällen varav flera viktiga då jag har haft besök från bl a Rapala och Japanska Shimano. Micke har alltid levererat god service, glatt humör och framförallt stora fiskar till oss. Jag kan därför varmt rekommendera honom som Fiskeguide, och som en mycket kompetent sådan!

Med vänlig fiskehälsning,
Pär Lindberg Marknadschef – Sveriges Sportfiske och Fiskevårdsförbund”

00000014 (2) beskärd

EXPOLINC AB – Tobias Törnestedt Sales manager,“Jag har tillsammans med både kunder & vänner fiskat med Micke Puhakka sedan 2005. Vi har fiskat Havsöring, Gädda, Gös, Abborre & Lax. Vi har prövat massor av olika fiskemetoder som trolling, spinn, vertilkalfiske etc, och vi har alltid varit extremt nöjda med Micke som fiskeguide! Hans fiskekunskap och sjövana är enastående vilket gör det väldigt lätt & tryggt för mig som kund. Det jag uppskattar mest med Micke är dock hans extrema entusiasm & vilja att jag & mina vänner skall vara nöjda med vår fiskedag på sjön. Ofta har det varit jag som fått säga till Micke att ”nu räcker det för idag” istället för tvärtom! Kommer speciellt ihåg en dag då vi drog 42 gäddor och jag och min kund började känna oss lite “mätta”, Micke tyckte dock att vi skulle nå 50 gäddor innan vi gav upp! Alltid ett glatt humör och en hög servicenivå på allt från båt & fiskeredskap till maten som vi brukar grilla under dagen! Micke har hjälpt mig till ett personbästa på både Gös, Gädda & Lax, och jag kommer absolut fortsätta anlita honom även i framtiden! Ser redan nu mycket fram emot nästa fisketur!”Med vänliga hälsningar, Tobias Törnestedt.

20131102_144018

Kompisgänget Andreas Brattlöf, Martin Dahlmann, Victor Dahlmann & Henrik Levy,”Mina fiskebröder och jag bokar sedan flera år tillbaka regelbundet in fiskeguidningar med Micke Puhakka. Innan Micke så hade vi varit ute med en del andra guider, men efter första mötet med Micke var vi ”hooked”J. Micke har lärt oss allt vi kan, och fort gick det ocksåJ… Skämt åsido, han är en grymt kompetent guide och vi har under alla dessa år aldrig bommat! Två av oss kan dessutom tacka Micke för våra nya personbästa på gädda. Förutom att skickligt guida upp fisk så är han dessutom mycket bra på att skapa en trevlig stämning i båten, roliga historier blandas med tips och tricks. Vi ser alltid fram emot en ny fisketur med Micke, som vi rekommenderar varmt! Skitfiske på er!!”

Andreas Brattlöf (på bilden) med fiskebröderna Martin Dahlmann, Victor Dahlmann och Henrik Levy.

A

Kompisgänget Adam Ritums, Maris Ritums, Mikael Persson & Erik Visteus,“Vi har kört fiskeguidningar med Micke Puhakka 1-2 ggr per år i 6 år nu, och det som slår mig är hur mycket man har lärt sig själv som kund genom åren, och därigenom lyft sitt egna fiske till nya högre nivåer, varje gång man är ute med Micke så lär man sig alltid nåt nytt. Det märks att Micke är en av de fiskeguider som har varit med längst, måste vara svårt att hitta en mer kompetent fiskeguide, och han levererar alltid riktigt trevliga och roliga fiskeupplevelser varje gång! Oavsett om du är nybörjare eller en erfaren sportfiskare så kan jag verkligen rekommendera en fiskeguidning med Micke, det brukar bli en upplevelse utöver det vanliga kan jag lova!”Adam Ritums (på bilden) med fiskebröderna Maris Ritums, Mikael Persson och Erik Visteus.